25. december 2024
»Organizacije bodo morale znati nagovarjati različne generacije na različen način. Pri generaciji Z bodo vrednote tisto, kar bo pri njih izpostavljeno.«
Mirela Kurt je komentirala, kako se morajo podjetja prilagoditi potrebam generacije Z.
25. december 2024
»Včasih se kakšen mlad na nas obrne in ob 8.15 reče, da je dan pred tem ob 23.00 poslal prošnjo za delo in mu še niso odgovorili. Navajeni so, da je vse mogoče hitro in takoj, in to pričakujejo tudi od delodajalcev.«
Vesna Miloševič Zupančič je opisala pričakovanja mladih glede hitrih odgovorov na prošnje za delo.
25. december 2024
»Torej, da že ko pridejo, vedo, kje bodo čez eno leto, dve leti po nazivu in po plači.«
Vesna Miloševič Zupančič je govorila o pričakovanjih mladih glede napredovanja v službi.
25. december 2024
»Videli so, kako so njihovi starši in stari starši vse dni delali in pustili dušo v službi, ne nujno za dobro nadomestilo. Oni zato želijo sebe postaviti v ospredje.«
Vesna Miloševič Zupančič je opisala, kako generacija Z gleda na ravnovesje med delom in zasebnim življenjem.